Thursday, September 9, 2010

MOGA ANAK YATIM GEMBIRA DI HARI RAYA




Semalam saya ditugaskan oleh Ketua Pengarang Harakah, Ahmad Lutfi untuk menyerahkan wang raya kepada anak anak yatim di kawasan Parlimen Bukit Gantang..

Pada isnin lalu saya telah menghubungi Cikgu Din untuk mencari 14 orang anak yatim dalam kawasan Parlimen BUKIT gantang untuk kita berikan wang raya.

Kira kira jam 9.30 pagi semalam saya bersama kawan saya Cikgu Akmal sampai di Pejabat Sekretaiat Parlimen Bukit Gantang Simpang.

Setelah berucap ringkas saya telah menyampaikan sumbangan itu kepada 14 anak yatim. Wang raya yang diberikan kepada anak anak yatim itu adalah dari Bilik Berita Harakah yang dipimpin oleh Ketua Pengarang Harakah Lutfi Osman.

Saya mewakili Ahmad Lutfi berharap 14 anak yatim itu akan bergembira dengan sedikit wang raya yang dihulurkan. Setiap anak yatim itu menerima RM50.00 seorang.

Menurut Cikgu Din, Pas Kawasan Bukit Gantang mengucapkan ribuan terima kasih tidak terhingga kepada Ahmad Lutfi Osman yang memilih Bukit Gantang pada kali in

No comments:

Post a Comment