Saturday, May 15, 2010

Ahli Umno lebih baik Masuk PAS


Dewan Pemuda PAS Negeri Perak (DPPN Pk) hari ini pula menggesa supaya Ahli Umno Negeri Perak amnya dan juga Ahli Pergerakan Pemuda Umno Negeri Perak khasnya agar membubarkan Umno dan  menyertai PAS serta mempelawa Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir turut bersama PAS yang jelas berjuang untuk Islam dan rakyat amnya . Umno yang jelas gagal dan dilihat tidak lagi relevan di negeri Perak dan Malaysia amnya kerana politik perkauman yang dimainkan oleh Umno dan Barisan Nasional (BN) sudah ditolak rakyat Perak pada Pilihan Raya Umum (PRU) ke-12 lalu.

Malah DPPN Pk juga mempelawa semua Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) BN dan juga ADUN Bebas untuk bersama PAS dan juga Pakatan Rakyat (PR) yang dapat di lihat kini mendapat sambutan hangat di seluruh lapisan masyarakat dan terbukti efisien dan efektif berdasarkan laporan Ketua Audit Negara baru-baru ini.
 
DPPN Pk juga mempelawa semua Ahli Parti Kompenan BN Perak untuk turut serta bersama PAS di dalam Dewan Himpunan Penyokong PAS (DHPP) Negeri Perak atau di dalam Parti PR Perak yang ada. Rakyat yang semakin menolak Umno / BN perlu bersama kami demi menegakkan keadilan dan kebajikan untuk rakyat .
 
DPPN Pk bukan sahaja mempelawa Umno dan BN, bahkan DPPN Pk juga turut mempelawa golongan-golongan belia yang di sisih oleh masyarakat iaitu ‘Mat Rempit’ yang akan turut alu-alukan. DPPN Pk yang menyediakan program khas ‘Orang Muda Geng Kita’ tidak akan menyisih mana-mana kelompok belia untuk bersama kami.
 
 
DR RAJA AHMAD AL-HISS
Setiausaha,
Dewan Pemuda PAS Neger

No comments:

Post a Comment