Tuesday, March 16, 2010

Pemuda PAS Perak Hulur Sumbangan



IPOH: Pemuda PAS Negeri Perak yang di ketuai oleh Naib Ketuanya Salman Saleh telah menziarahi mendiang Ketua Pemuda Dewan Himpunan Penyokong PAS Perak, Panthiyan a/l Patchamuthu yang mati di tembak di hadapan kedai mencuci kereta miliknya di Langkap, yang kini masih dibedah siasat di Hospital Tengku Bainun, Ipoh pada pagi tadi.

Beliau di iringi oleh Penolong setiausaha Pemuda PAS Perak, Safarizal Saleh, dan Pengerusi Lajnah Perpaduan Nasional Pemuda PAS Perak, Ridzuan Rashid yang berhubungan rapat dengan mendiang di dalam mengusahakan sokongan orang bukan melayu terhadap PAS khasnya.

Salman ketika bertemu dengan Suresh, anak tiri keempat mendiang menyatakan rasa sedih Pemuda PAS Perak di atas kejadian yang menimpa mendiang .

Dalam masa yang sama juga Salman telah menyampaikan sumbangan bagi pihak Pemuda PAS Perak kepada anak tiri mendiang tersebut.

"Bagi pihak Pemuda PAS Perak, kami merasakan kehilangan mendiang yang banyak membantu kami di dalam mendekatkan diri bersama masyarakat berbilang kaum" jelasnya.

Beliau berharap ahli keluarga mendiang bersabar dan juga bertenang serta berharap pihak Polis dapat menjalankan siasatan bagi menyelesaikan kes yang membabitkan senjata api ini.

No comments:

Post a Comment